lørdag 28. juli 2007

Helg.

I dag har eg strikka ferdig eit par labber. Eg var på veg til eit møte i Sondal tidleg i sommer. På veg frå busstasjonen til hotellet gjekk eg forbi ein koseleg handarbeids butikk, og der måtte eg sjølvsagt inn. Kjøpte 4 nøster garn 2 som eg har strikka desse av og to i gule og brune fargar.Garnet heitte Calefornia SALIDA. Det er fyrste gangen eg har strikka i det. Det stod pinner 2-3 . Eg brukte nr.3, men neste gang trur eg at eg vil bruke 2,5 .
Her er nydeleg strikke og inne veir i dag. Det bles og hyljar ned. Regner vannrett. Men no letter det opp og det er heilt stilt så kanskje det blir ein fin dag i morgon.
God helg til alle som stikker innom!

3 kommentarer:

Anonym sa...

kjempe fine sokker! kan jeg få lov o linke til deg fra bloggen min eller...?? :)

Anonym sa...

Likte fargen godt på de sokkene! Har strikket en del uteav disse i sommer, jeg også :-) Ingenting er som hjemmestrikkede sokker :-)

Anonym sa...

Så kjempe goe ut :D
Flotte farger :)