fredag 13. juli 2007

Veske og sminkepung


Ferdig med veske og sminkepung.Sat og kikka i Lise Bergene "Lapper -Stort og småt" . Likte veldig godt veskene i den boka, då kom eg plutseleg på eit stoff eg kjøpte for fleire år sidan. Så eg fann fram stoffet. Det var faktisk 5 stoff som passa saman. Eg gjekk ut frå sirkelen i bunne på hjerteveska av Lise Bergene.
eg rekna ut side kantane på veska utfrå det.Eg laga fire store felt og 8 små. På orginalen var det 6 av kvar.Var innom bloggen til senorita og såg korleis ho hadde laga "Annas sminkepung" av AnnAKa. Det gav meg iden til denne sminkepungen, det er den minste av sminkeungane sydd etter mønsteret, men fram og bakstykket er berre to heile stykker. Denne pungen var kjempe enkel å sy, så det blir fleire av den .

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja så kikker jeg lige ind igen, kunne se du havde været på besøg- hyggeligt at du kikkede ind, ja det er et billede jeg har syet og det er blevet færdig. Flot taske og sminkepung du har fået lavet, mange fine ting i bloggen, kikker ind igen. God sommer

Anonym sa...

Du er kjempeflink med symaskinen, tryller jo fram den ene fine tingen etter den andre :)

Anonym sa...

Kjempe lekkert, du er bare dyktig :D

Anonym sa...

Åh så flott sminkepung, den likte jeg! Både stoff-valg og mønster var knallfint:-)