mandag 24. september 2007

Eg er blitt tagget

Eg er blitt tagga av elin.71 og miriam og reglane er:
1. Link til den som har tagget deg.
2. Fortell 7 sanheter om deg, litt forskjellig og litt rart.
3. Tag 7 folk i slutten av bloggeninnlegget.
4. Legg en melding i bloggen ders for å si at de er blitt tagget.

7 ting om meg.
1. Har alltid med meg eit strikk.
2 Er mest kreativ seint på kvelden.
3. Bruker altfor myke tid foran pc-en.
4. Når eg skal slappe av koser eg meg med stoff og lappeteknikk.
5. Det verste eg veit er å sitte i ro og ikkje gjer på noko.
6. Held kontakt med familien via MSN.
7. Har problem å legge frå meg spennande bøker. Så eg les som oftast heil boka med ein gong sjølv om det tek heile natta.

Eg tagger : Liv- Toril
baremona, ritashandarbeid, Henrikke, irensol, hobbymusa, ohelene.

1 kommentar:

FRØKEN STRØKEN sa...

Oj, jeg ser jo at du har blitt tagget her. Jeg har nemlig tagget deg og. Du kan jo føye til meg under hvem sm har tagget deg? Tror nemlig jeg har lagret feil link til bloggen din. Har lagret link til en spesiell side og ikke "forsiden".. *flau*