søndag 2. desember 2007

1 sundag i advent.

I dag er det fyrste sundag i advent , tida går fort. Det har vorte liten oppdatering med meg denne hausten.
I dag har vi vore og sett på julegrana blei tent ,og etterpå kokte vi smultringer. Eg har ikkje hatt tid til å legge på adventsdukane enn, men vi har no tent adventslys.
Blei valgt inn i på Fylkestinget denne hausten, så det har vore mykje papirer å sette seg inni, derfor har det ikkje vorte så mykje handarbeid.
Eg har strikka ein del , fleire sjal og vottepar har det blitt, det kjem fleire bilder seinare.
Her kjem eit sjal som eg har strikka til ei svigerinne som har bursdag neste helg. Måtte legge det på badegolvet for å strekke det skikkeleg. Eg måtte flytte det for å ta bilde, så det blei litt "rynkete" på bildet. Tok eit nærbilde og.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig flott sjal!
Og koselig adventsbilde:-)

Anonym sa...

Hei ! :)

LivM sa...

Det var et nydelig sjal du har laget. Flotte farger i det! Ønsker deg en fin adventstid!

Anonym sa...

Kjempe lekkert sjal. likte fargen du har brukt :)


http://elinptw.bloggspace.se/