søndag 9. desember 2007

Sjal + advent pynting

Her er eit sjal som eg har laga. Det er strikka i alpakka og mohair så det blei tjukt og mjukt.
Viser litt av advent pynten som er komen på plass var og plukka eine i dag, synest den er så fin til dekorasjoner.
Vi ser og to av adventsdukane mine fargane er ikkje gjengitt så bra. Den runde er bretta ( trekantr som eg har sydd saman for hand. Samme teknikk som eg bruker til grytekluter.
Den andre laga eg etter eit mønster i Familien i fjor. Det var ein jule duk med pepperkake hus.
Dei mørke lilla stripene i duken er silke og gir ein flott efekt som ikkje kjem fram på bildet




3 kommentarer:

Anonym sa...

Det sjalet var fint! Og når jeg leser at det var i alpakka og mohair innser jeg jo at det må være nydelig i bruk også!!

Og adventspynten har du også fått frem, ikke verst altså! Pent er det til og med:-D

-sipusa

Stjerneglimt sa...

Her var det mye fint, både av håndarbeid og naturbilder! Takk for koselig kommentar i bloggen min =0)
stjerneglimt

Anonym sa...

Kjempe flott sjal og dukene var bare helt lekre, ønsker deg og dine ei flott adventstid, klem :D

Elin.71