lørdag 22. mars 2008

Nytt sjal

For ca. eit år sidan fann eg mange lekre sjal, hekla i noko som dei kalla for påfuglhekling. Var så heldig at eg fann mønster på Lena sin blogg. Hadde ein rest garn etter nokre leggvarmarar som eg strikka. Kjøpte eit nøste til. Garnet heiter Plumet og er frå Rauma. Dette har vore eit handarbeid som eg har hatt ved siden av dataen, så det har vore i arbeid siden august. Eg har berre jobba med det når eg ikkje hadde noko anna på hand her. Synest det blei lekkert. Varmt er det og.

3 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

For et utrolig stilig skjerf! Tror jeg må prøve ut sånn påfugl tinge en gang jeg også! *notere seg*
Men akkurat nå så er motivasjonen litt på bunn, så for holde prosjektet på vent tror jeg=)

I dag ser jeg og sola!

Petunia sa...

Så flott sjal da! Deilig!

Anonym sa...

Det så bare heilt herligt ut, mykt og godt, ha ei flott helg :D