lørdag 25. oktober 2008

Fint syveir!!

Har sote inne og sydd mesteparten av dagen. Laga desse to te-lysposane av eit englestoff som eg hadde liggane, eg klipte ut englane og aplikerte dei på. Det lyse stoffet og det burgunder er rester frå jule stoff som eg kjøpte i fjor. Så alt her er laga frå stofflageret mitt. Laga og fleire av dei jule kattestoffet som eg kjøpte i går.
Heile huset rister no, ute er det storm med orkan i kasta. Når det er sør-vest slik som det er i dag så er det svært lite som tar av for vinden. Vi høyrer at ting fyk rundt ut, om det er greiner eller andre ting veit vi ikkje. Når eg sat oppe og sydde landa ein av steinane frå mønen på huset på altanen rett utanfor. Når vinden løyer og lyset kjem i morgon ser vi kor mykje skalde som er gjort. Men no koser vi oss inne med pizza og rødvin. Ha ei fin helg.

3 kommentarer:

Elin sa...

Kjempe flotte poser, tenkte å prøve lage noen selv. Hvilke str. har du på de :D Ha en strålande søndag :D

Maya sa...

Noe så nyyydelig!
Så lekre motiver det var på disse stoffene og for noen gaver å få!
Lekkert!

Ha en flotters søndag,
klem fra Maya :)

Rita sa...

Åh disse var søte. Takk for besøket også.