tirsdag 28. juli 2009

Hagejobbing.



Har vore ute i hagen i dag og jobba den er nærmast som ein jungel. Alt veks meg over hovude. I dag har eg klipt og reinska. Eg har eit par hortensiar som er blitt litt for vide, så eg driv og klipper dei no når dei står i blomst slik at eg tek blomstene inn i vase. Den blanke vasen som dei står i har eg arva etter mormor min . Duken under vasen har ho hekla, ho var kjempeflink å hekle og eg har mange fine hekleduker etter henne. Bildet bak er av barna mine teke for ca. 20 år sidan.
Tok inn nokre røde roser og. Det var så mykje roser at treet hadde problem med å bære dei så eg måtte klippe nokre med meg inn.

3 kommentarer:

Ruth sa...

Nydelige blomster. Og bildet med hortensiaen ble et nydelig Stilleben. Koselig det barnebilde. Så mange røde kinn.

Jeg plukker inn litt fra haven jeg også, det blir mest roser - det har ikke blomstret stort her enda. Og nå regner vi fullstendig vekk. Det striregner. Men så slipper jeg jo hagearbeid da. Aldri så galt ---

Ruth sa...

Jeg glemte å spørre deg - den vatten du snakket om, som kan strykes på - har du noe navn på den. Jeg har ikke klart å finne den noe sted, men hvis jeg har navnet så kanskje det går bedre. Det høres jo så fantastisk lurt ut.

Unknown sa...

Så flott å kunne ta inn de vakre rosene. Skulle vært ute å tatt en shining i hage jeg også, men det er så dårlig vær... ;-)