søndag 23. august 2009

Nye sokker

Eg og datter mi hadde ein liten handletur i Bergen på onsdag. Var ein liten tur innom Knappehuset for å kjøpe eit nøste garn, men det blir lett fleire.
Datter mi falt for dette garnet; Regia Soffty. Det var mjukt og herleg å ta på, så vi kjøpte garn til eit par labba. Det stod på nøstet at vi trengt 3 nøster, men eg brukt ca. 1 og eit halvt.
Fargen kjem ikkje så godt fram på bilde; er litt meir farge på dei.
Desse labbane har eg strikka no i helga. Berre heilt enkle. Ser på alle dei fine para som de strikker der ut og tenker at neste gang......., men det blir som oftast berre heilt enkle sokker.

8 kommentarer:

Ann Tove sa...

Desse labbane ser mjuke og gode ut. Skikkelege koselabbar:)

Unknown sa...

Herlige labber.;-) Jeg beundrer alle disse mønstersokkene jeg også. Jeg kommer ikke til å begynne å strikke dem, fordi jeg bruker slike sokker bare i sofaen om vinteren. :-)

Ruth sa...

Det enkleste er ofte det beste vet du. Og labbene ser gode og varme ut. Fin farge også.

Jeg strikker endel sokker, men jeg må innrøme at jeg gjør det helst for å se om jeg kan - jeg foretrekker helt enkle sokker på bena. De andre de er - vel - de er en utfordring bare. Kan ikke stå imot utfordringer.

Ha en super uke.

Bodil sa...

Såg mjuke og gode ut! Du er nok ikkje aleine som strikkar "berre" vanlege sokkar! Dei varmar nok like godt dei og :)

Liv sa...

Disse sokkene ser superdeilige ut. Tror det er sånn at samme hva vi skulle vi gjerne hatt noe annet. Jeg liker godt utfordringen med mønstersokkene, men her har du fått fatt på et nyyydelig garn som jeg ser langt etter. Er det ikke typisk?;))

sipusa sa...

det garnet der er nok ikke det rette til å lage kompliserte mønster med heller, passer derimot fint til gode kosete puselabbesokker som du har laget:-D

Malla sa...

hello!..My names MALLA:))

Greta sa...

Det har ein tendens til å verete mykje meir enn eit nøste når ein er ein tur innom garn forretninger. Desse sokkene såg deilige ut. Sikkert gode å ha på.
Flott kort du har laga i innlegget over også. syns du er veldig flink og allsidig eg