fredag 4. september 2009

Nytt sjal

Vart ferdig med dette i går. Strikka mykje på bussen til og frå Sogndal + eit par turer til eg har vore på. Har srikka så mange Flower Basket sjal at eg kan mønsteret no. Mønsteret er laga av Evelyn Clark. Dette har eg strikka av Evilla garn. Det er eit kjempegodt garn og strikk, trur det inneheld ein del fett for hendene mine er aldri så mjuke som når eg driv og strikka med Evilla garn.
Dette garnet kjøpte eg i Sverige i sommar. Sjalet skal eg gi til ei som er så snill og passer dverg veddelen vår når vi er ute og reiser.

9 kommentarer:

Bodil sa...

Så nydeleg sjal. Fargen var jo berre lekker :) Ha ei fin helg :)

Linda sa...

Heisann eo flott sjal du har strikka. Eg jobbar litt på strikkebutikken i sogndal eg.

Orlaug sa...

Oioi, for eit flott sjal...so fine fargar.
Du må vere fantastisk rask med pinnane....kjem det eine store produktet etter det andre....
Ha ei flott helg!!!

LivM sa...

Nydelig sjal du har strikket, og det var jo en flott gave da!

Bestemor Drillo sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min ! Her hos deg var det mye flott som er til inspirasjon og glede. Det sjalet var bare helt lekkert! Koselig med nye bloggbekjentskaper. Ha en fin helg! Legger meg til som følger hvis det er ok.

Hage og Foto entusiast sa...

Nydelig sjal. Det må være tidkrevende med et slikt?? Også så fin en header du har. Nydelig rose.

Ann Tove sa...

Flott sjal i flotte fargar. Lunt og godt når høsten nærmar seg.

Greta sa...

Kjempefint sjal. Nydelige farger også. Tror nok mottaker blir kjempegald for dette.
Strikke på bussen det klarer ikkje eg. Men på tog er eg flink til å strikke.
Kvar held du til i verden, siden du brukar 3t med buss til sogndal?
reklamerer for dattra mi sin blogg også eg
http://buhagendesign.blogg.no/
ha ei fortsatt fin helg

Rita sa...

Nydelig sjal i deilige farger.

Vil du sende meg adressa de, du er vinneren av blå stoffpakke.