onsdag 11. august 2010

Ferieslutt

Siste dagane av ferien har vi vore i Romsdalen. Dei to siste bilda er utsikt frå barndomsheimen til mannen min. Dag bildet tok eg for ein par timer sidan, medan solnedgangen blei tatt i går kveld i ti tida.


























Igår var vi på tur til Mardalsfossen, ein fin tur sjølv om det regna på nedturen.
I dag tidleg var eg ein times tur på Rauma Ullvarefabrikk, berre c10 min og gå frå her. Ønsker dere alle ein fin dag. Vi skal berre på eit par besøk hos slekta før turen går heim. I morgon er ferien slutt for meg.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelige bilder for en flott utsikt. Det må være gøy å handle på ullvarefabrikk. :))

Greta sa...

Det er eit flott fylke. kjekt med ferie, men det er vel ikkje så verst og komme seg igjenge att heller. klem

Anonym sa...

Hei.Kjempe nydelige bilder.Heldig du som har vært på Rauma ullvarefabrikk.Det er jo ikke så langt unna hær men har ikke vært dær.Ha en riktig fin Onsdagskveld å lykke til å begynne på jobb igjen.Klem fra Bodil.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Fru Keilegavlen sa...

Nydelege bilder!! Så kjekt å vere på ullvarefabrikken. Eg har ikkje vore på Rauma sin enno, men har vore fleire gongar innom Sandnes sin.

Bestemor Drillo sa...

Nydelig bilder fra vakre Romsdalen som er en av mine favorittdaler!
Klem fra bestemor som er tilbake på nettet for en stund!