søndag 8. januar 2012

Litt ferdig handarbeid i veka som gjekk...

Svigerdatra mi ønska seg posar til handarbeidet så eg lova ho å lage. I jula var vi på Husflidsbutikken i Florø og kjøpte stoff, blonder og strykebilder. No har eg laga to poser til henne
Synest barnebarnet mått ha ein liten pose til sine ting også så eg laga den oliven grønne med gamelrosa band til henne.
Har også strikka litt labba i jula og no etter nyttår dette er eit par som eg strikka til eldste sønnen som blei med til Trondheim. Garnet kjøpte eg i Sverige i haustferien.
Tenkte og eg skulle vise litt bilder frå "utestua" vår som ble ferdig til jul, har jobba på den eit par år. Vi hadde ein loftsaltan som vi hadde problem med lekasje på så vi fann ut at vi skulle bygge den inn nå vi skifta tak for eit par år sidan. Vindua i forkant kan opnast slik at altanen er open når det er sommer og fint veir. Nederste delen blir då rekkverk og øverste tak.

Til slutt vi eg vise eit bilde som eg tok frå altane. Vi hadde nydeleg veir i dag. Eg og mannen min var på ein par timars tur ute i finveiret. Ønsker alle ei fin handarbeidsveke.

11 kommentarer:

Bundingen sa...

Så koselig det ser ut i glassverandaen din. Liker naturen på bildene dine også. Minner meg om Nordmøre hvor jeg kommer fra. I tillegg har du mange fine strikkeprosjekter, så her vil jeg bli følger. Ha en fin søndagskveld!

Greta sa...

Kjekt når ein er så allsidig som deg og kan både sy, strikke og hekle. Veldig fine håndarbidsposer. Både til liten og stor. gode sokker også.
skikkelig koselig glassveranda. Veldig greit å ha ein dag heilt fri i uka. Prøver å få til det her og. Har ikkje kalrt det heilt, men i alle fall ein dag det ikkje er lov å dra på jobb.
ha ei fin ny uke

Bodil sa...

Så koseleg glassveranda de har, og så fine posar du har sydd. Eg og brukar slike posar til handarbeid. Ha ein fin kveld :)

Ann Tove sa...

Det må vere flott å sitte der å nyte utsikta og kose seg med handarbeid. Fine stoffposar du har laga.

Linda sa...

Så kosleg loftstove, med masse lys. Lys det treng me no på denne tida. I dag har det vore sol og fint her inne. no i kveld er det kaldt 10.5 minus i skrivande stund.

Linda sa...

Heisann det er nok ikkje så kaldt her på onsdag. For det er meldt mildare. I dag vakna eg opp att til 10 cm nysnø, som kan dobla seg. Viss det skal fortsetja å snøa slik det gjer no :)

Stubbetufsa sa...

Du er altså så flittig!
Både syr og strikker!
Ha et flott nytt år!

Anonym sa...

Hei.Så koselig på utestua kjempe koselig Nydelig utsikt.Kjempefine poser du har sydd.Fine labber.Ønsker deg en riktig fin ny uke.Klem fra Bodil.

Anonym sa...

Gleder meg til å få de fine posene :)
Olava blir nok også glad for en pose.

Sunniva

Fru Keilegavlen sa...

Mykje fint du har laga. Ønskjer deg ei fin helg.

hobbystua sa...

Heisann:) For noen nydelige poser du har sydd,du er allsidig innen håndarbeider:)Men loftstuen din er jo nesten som en drøm,og for en flott utsikt også. Ja her vil jeg nok tro du får mange koselige stunder med strikketøy og annet kos:))