søndag 22. juli 2012

Tur til Romsdal

Har hatt ei fin veke i Romsdalen, men det vart lite sol. Såg sola så vidt to ganger. Det låg eit tåkeslør over fjella og dei høgaste toppane såg vi ikkje. Men vi hadde ein triveleg tur og besøkt mykje slekt.
Som vanleg blei det nokre turar til Rauma Ullvarefabrikk. også, alltid kjekt å komme dit. Legg meke til det strikka trekket på blomster krukka i mariusmønster, trekket til krukka bak er tova. Mykje fint her inne.




Litt blei det med heim denne gongen også. Kjøpte tråd til kjole til meg i tjukt garn og kjole + lue til barnebarne mitt. Kjøpte også eit par tova tøfler som eg kjøpte for eit gavekort som eg fekk til bursdagen min.
Litt billig garn blei det og. Garn "med saltsmak" etter Dagmar som det stod, og litt garn til vaskekluer til 5 kr for 50 gram.Blir billige og gode vaskekluter.
Ønsker dere alle ein fin sommer!

3 kommentarer:

Grete sa...

Takk for fin kommentar på bloggen min. Du lager masse flott. Fine sjal med mere :)

Elisabeth sa...

Så fint å finne garn på ferietur :) Blir spennende å se kjolen du skal strikke, det blir kanskje en skikkelig høstkosekjole :)

Anne Elise sa...

Ser ut til at du har hatt en koselig tur. Takk for hilsen i bloggen min!