mandag 4. november 2013

Tur til Bergen i helga.



 Var i Bergen med helga og store deler av lørdagen vart tilbringa på Stoff og Stil i Åsane. Mykjefin og bildet over visar kva eg fekk med meg heim.

Vi har hatt nokre fine dagar både i Bergen og på resten av kysten. Bilde over tok eg på ferjekaia på Oppedal

Strikka ferdig eit par labbar til dotra mi når eg var på besøk hos henne i Begen. Det er strikka av Viking sokkegarn som eg kjøpt når eg var der i haustferien. Ønsker dere alle ei fin veke,! Håper det blir plass til litt hobbyar.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Visste ikkje att det var stoff og stil i Åsane eg. Men så har eg ikkje leita etter det heller da. Hehe. Ikkje lenge til eg skal til Bergen og det ser eg veldig fram til.
er du fornøgd med viking garnet. Har ikkje prøvd garn derifra enno, men lurer på å skaffe litt når eg er i Bergen. Og ja det blir mye strikking denne uka. Det er hvertfall planen

mimouna sa...

Kjekt å ha en slik fangst med seg hjem igjen. :)

Fine sokker, neongarn er artig. Har nettopp sikret meg noen nøster selv.

Stubbetufsa sa...

Du spurte om hjertene:
Det står under bildene at de første var laget av en strikket og tovet lapp, og at de andre var laget av ei strikket og tovet lue som var blitt for lita.
Ha det bra!