onsdag 11. februar 2015

Litt barneklær

Forge veke hadde eg ein sydag og dette blei til då:
 
 
 Mønsteret til denne kjolen fann eg i eit hefte frå Ottobre. Stoffet kjøpte eg på Stoff og stil. Det fiolett/ rosa stoffet er samme stoffet som på tunikaen nederst, Fargen er noko midt mellom , men mest lik den på tunikaen.
 Dette sette er frå boka Helt spesielt og Jubel, Svært gode mønster og lette og sy. Dette jersey stoffet kjøpte eg i Hamburg når eg var i Tyskland i haust.
 Liten gensar størrelse 86. Stoff  er frå Stoff og Stil
 
Her er ein lite tunika str. 110. Stoffet her er det samme som kjolen over. Den fargen som er på halslinninga og blomsten er den rettaste fargen. Er alltid vanskeleg å få riktig farge når eg tek bilder med blits.
 
Har kjøpt ein del stoff frå filmen FROST så no skal eg opp  på syrommet å sjå om eg får til litt klær av det. Veit at det er ei som ventar på noko frå den.
 
Ønsker alle ein fin onsdag med mykje godt handarbeid!


5 kommentarer:

Unknown sa...

Hei på deg. Her var det masse flotte klede til dine jære små. Tror eg har sagt det før. Men jammen er dei heldige desse barenbarna dine. Kjempefint alt sammen. Flink du var da. Og alt dette på ein dag?

Bodil sa...

Å, så fine og praktiske klær du har sydd til barnebarna dine. Vil tru det er stas å få dei :)

mimouna sa...

Du lager så fine barneklær! Likte stoffet med kanin på, det var koselig. Frost blir nok også populært.

God helg!

Ann Tove sa...

Her var mykje fint. Koseleg å sitte på syrommet og skape nye plagg. God helg :-)

Susanne Halseth sa...

Så nydelig kjole du har sydd <3 Har så lyst å komme igang igjen med sying jeg og.
Lagt meg til som følger av deg, titt gjerne innom meg og. Scrapper jeg da, så ikke helt lik hobby men kansje du inspirerer meg til å begynne igjen med syinga ;)