mandag 20. juli 2015

Ferietid.

No er det nokre dagar sidan eg har vore innom her. Har vore ein tur til Trondheim via Romsdalen. Var sjølvsagt ein liten tur innom om Rauma ullvare butikk og kjøpte litt garn og mønster. I
Trondheim var eg innom åpninga til ein ny sybutikk. Klar, ferdig - sy. Kjøpte blant anna stoff til gensaren under.
Var også innom tre garnbutikker og stoff og stil så no har eg lenge arbeid.
No med helga var vi ein tur til Kongsvinger og feira 2 årsdagen til ein lite godgutt.

Laga eit lite søskensett som blei med i kofferten .
Håper på ein fin sommer sjølv om det ikkje er ute veir , men flott sy veir.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei. Skjønner du har fått fylt opp i lageret ditt av både garn og stoff da ja.
Er omtrent like gamle goguten din og min da. Min var to år i juni. Trodde han din var yngre eg. Tida går så fort. Kjekt med søskensett da. Flott ting du alger til dei som alltid. Sommerveret kan vi desverre ikkje gjere noko med. Vi får berre kose oss så best vi kan alikevel.