mandag 30. november 2015

Har sydd litt denne veka

Denne veka har eg hatt litt tid med symaskina . Har kosa meg med å sy litt til barnebarna
 
 
 Desse små kjolane st.56 er frå Ottobre . Frå nest siste bladet.
Dei to røde kjolane er av eit velur stoff som eg kjøpe for eit par år sidan. fekk ikkje heilt fram den djup røde fargen. Fekk kjoler til begge jentene og ein liten vest til guten av dei siste restane.
 Mønsteret til vesten er frå eit Ottobre blad som kom ut for eit års tid sidan. Gullknappane fann eg i knappeglaset mitt. Så dei har kanskje vore brukt ein gong før.
.
Denne kjolen låg ikkje fint , Tok eit bilde når den hang men det vart uklart. Kappen er rundklypt , mens skjørtet under er trangt . Den er st. 110.

1 kommentar:

Unknown sa...

HEi og god morgen til deg. Ser du ahr kost deg ja. LAga juleklede til heile gjengen din. Så fin dei blir alle sammen. Du er så flink altså. Håper du koser deg der ute ved havet. Klem fra midtre