onsdag 17. desember 2008

Kokosmakroner i boks

Har laga dobbel porsjon kokosmakroner i dag. Eg har mange kakebokser, men denne falt eg for når eg var ein tur innom nille for eit par dager siden.
I dag har eg hatt ein "fridag". Eg starta dagen med å skrive kort til slekt og venner. Måtte lage litt fleire kort. Så hadde eg og mannen min oss ein tur på byen så no er vi så å seie ferdig med julegavene. Så no står det att og lage pepperkaker , krumkaker og å pynte huset.
Ute regner det og vinden uler langs nåva , så her er alt anna enn juleveir, eller kanskje det er nettopp det det er .
Som det viser på bildet så har vi og fått konfekta i boks.


4 kommentarer:

Elin sa...

Så riktig så lekkert ut, nydelig boks. :D

LivM sa...

ilige kaker! Jeg vil gjerne ønske deg og dine en riktig God Jul!

Elin sa...

Vil ønske deg og dine ein kjempe flott jul, klem :D

Elin sa...

Vil ønske deg og dine ein kjempe flott jul, klem :D