søndag 1. februar 2009

Nokre travle veke, men strikking blir det tid til.

Desse vottane har eg strikka og tova samme mønster og garn som dei eg strikka for litt sidan. Garnet Rosedahl og mønster frå Allers julehefte.
Dei to siste vekene har vore svært travle. Det har toppa seg med mange politiske møte og mykje sakspapire. Eg har desse 14 dagane hatt 5 overnattinger hotell. Eg har tilbringa ca 10 timar fly og ca 25 timar buss/bil.
Veka før var det terminslutt på skule med alt det medfører, karakterer med grunngjeving og mykje ekstra papirarbeid.
I slike perioda er det kjekt å ha med strikket.
Sjølv om eg ikkje har oppdatert her eller skreve så mange kommentarar så har eg vore innom ein del blogger og sett kva de jobber med. Eg har fått to utfordringer ( frå vis2vas og Trollkåno) og to award (frå Elin og Torunn) . Tusen takk for dei. Skal komme tilbake til dei seinare.

Ingen kommentarer: