søndag 19. april 2009

Ny skulderveske

Denne veska sydde eg i går . Eg klipte den ut og sydde på kattane med og banda rundt dei i påska. Katte stoffet er rester etter eit nett som eg har sydd tidlegare. Dette var desse som ikkje blei firkanta. Hadde fyrst tenkt å ha blonder rundt kattane, men så fanne eg dette bandet ned på Florø Husflid som hadde akkoratt samme brun farge og samme beigefarge som veska hadde.
Eg har laga den på samme måte som den grå skulderveska eg laga for noen dager sidan, men i denne hadde eg eit litt grovare glidelås.

5 kommentarer:

Orlaug sa...

Kjempefin katteveske!!!!!
Her er det hagearbeid og sying....
flittig er du jammen.
God sundag vidare!!!!!

Kjersti M sa...

Nydelig veske med flotte kattebilder. Fine vårbilder også. Her er det bare vår inne i drivhuset, ute er det snøstorm !!

Ruth sa...

Hei! Eg gløymde å skrive kvar eg har funne mønsteret på dei rosasokkane ja.. Det står i boka "Varmekilder" av Grete Letting.

Maya sa...

Åhhh så lekker skulderveske!!
Nyydelig med kattepusene :)
Klem fra Maya

Elin sa...

Rett å slett nydelig :D