søndag 5. februar 2012

Det har blitt nokre par strømper dei siste vekene.

Eg har alltid eit par labber på pinnane ved tven og eit par som ligg ved daten. Så eg har alltid to par labber under arbeid. Dei blir ferdig så litt etter litt. Det er godt å ha eit med tv-en som eg kan ta når det er program som treng så mykje merksemd at eg ikkje greier å gjere andre handarbeid. Med PC - en blir det ofte mykje død-tid. Så i staden for å sitte å ergre meg over at det går seint så er det godt å ha eit strikk som ligg der.
Ha ei kjempefin hobbyveke!


6 kommentarer:

Linda sa...

Flink du er som strikkar gode og varme tjukkelabbar.

Greta sa...

Hei. Det med sokkepar ved tv'en forstår eg godt. Men ikkje ved pc'en. Men eg treng ikkje å forstå det heller. hihi. sokker er alltid lurt å ha eit lager av. Det vert aldri for mykje av dei. Masse flotte sokker her.
Du var vel å stemte over vei trase i fylkeskomunen forrige vike. Følger emd på Radion skjønner du. Ha ei fin uke

Unknown sa...

Synes det er godt gjort å få strikket så mange sokker. Sannelig er det godt med strikka sokker i denne kulden. :))

Anonym sa...

Mange gode varme labber
ha ein fin dag;-)

Bodil sa...

Ja, det er kjekt å få utnytta tida. Gode labbar som nok kjem godt med :)

Ann Tove sa...

Litt no og litt då vert det mykje fint av. Her har du mange varme og gode sokkar ferdige. Kjekt å ha.