lørdag 11. januar 2014

Julegåver og litt små ting laga i juleferien.

 

Godt nyttår!

Har ikkje hatt tid å skrive nok etter nyttår! Det har vore travelt på jobb. Har også  vore så heldig og hatt besøk av barnebarna mine med foreldre. Dei to yngste barna mine har også vore heime.

 
 Desse to setta strikka eg til barnebarna til jul . Dei er strikka i babyull frå Rauma. Mønsteret er også frå Rauma. Dei er str. 6 mnd og 3 år. Det er ullbukser til dei ligg under gensaren her så vi ser berre ein liten kant av dei.
 I romjula laga eg ferdig desse små babylabbane
 Sydde ein liten tunikka med kattemotiv og rosa teits til. Tøyet kjøpte eg på Stoff og Stil tidlegare i haust.                                   
                                        

1 kommentar:

Unknown sa...

Skjønner jo at du ikkje har tid til å skrive innlegg når du skal alge så masse fint og har besøk av livets dessert samtidig. Likte alt eg. Må skaffe meg noen hefter og garn fra Rauma også. Det er lite av det hos meg. Knallfarger i dette settet du har sydd. Det liker nok frøkena godt. Håper du får tid til oftere blogging etter kvart.Liker det. Ha ein fortsatt fin søndag