mandag 28. april 2014

Tunika og tights

Eg har sydilla for øyeblikket. Har kjøpt mange stoff klypt ut noko , og har framleis " tusen prosjekt i hovudet.
 Dette sette til prinsessa mi laga eg med helga. Når eg var på besøk hos dei i påska ønska ho noko i rosa og lilla stoff så her er det i rosa håper ho likar det.
På tur tilbake frå Kongsvinger var eg innom Lillestrøm sysenter og kjøpte desse stoffa + eit par andre. Eg var også innom Mauds garn så det blei litt sjal garn også.
Ha ei flott handarbeidsveke !

2 kommentarer:

Unknown sa...

Dette blir nok prinsessa glad for, heilt klart. Du re så flink til både sy og strikke. Prinsessa får vel alt ho ønsker seg av farmor vil eg tro. Gleder meg til å sjå dei neste prosjekta. Ha ein fin dag og fortsatt god veke

Unknown sa...

Har svart deg på bloggen min